Za účelom organizovania konferencie Klub mladých farmárov v termíne od 09.02. do 10.02.2024 si u Vás objednávame poskytnutie služby nasledovne: Prenájom konferenčnej miestnosti pre približne 80 osôb a služieb s tým súvisiacich - 1 deň = od 8:00 do 18:00 Prenájom didaktickej a ozvučovacej techniky vrátane obsluhy (ozvučenie dataprojektor plátno flipchart mikrofóny) Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa dopoludnia - káva s mliekom/čaj - pagáč/ sladký koláčik - minerálka alebo voda s citrónom (min. 0 5 litra/osoba) Obedové menu počas jedného dňa konferencia (polievka hlavné jedlo dezert) Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa popoludní - káva s mliekom/čaj - minerálka alebo voda s citrónom (min. 0 5 litra/osoba) Večera pre účastníkov Ubytovanie na 1 noc pre približne 35 osôb v dvojlôžkových izbách (09.02.-10.02.2024) Raňajky pre ubytovaných účastníkov pre približne 35 osôb (10.02.2024) Miestny poplatok
Celková hodnota objednaného plnenia
3751.00 € s DPH
Identifikácia zmluvy
-
Identifikačné údaje dodávateľa objednaného plnenia
Janka a Juraj Gantner spol. s.r.o.
Dr. Alexandra 24
060 01 Kežmarok
IČO: 17079039
DIČ: 2020515717
IČ DPH: SK2020515717
Objednávku podpísal/a
Ing. Zuzana Repiská, poverená generálna riaditeľka