Ochodné podmienky konferenčných služieb
Odberateľ svojím súhlasným konaním, objednaním konferenčných služieb potvrdzuje, že sú mu nižšie uvedené storno podmienky známe, súhlasí s nimi a prijíma ich v plnom rozsahu. Odberateľ ďalej berie na vedomie dodacie podmienky a uhradí finančnú čiastku za objednané priestory, didaktickú techniku a služby v plnej výške v hotovosti alebo faktúrou. Bude šetriť zapožičaný majetok a v prípade jeho poškodenia alebo straty uhradí vzniknutú škodu.
Objednávateľ potvrdzuje, že prenajaté konferenčné priestory sa budú využívať výlučne na informačné a vzdelávacie aktivity. Vylučuje sa využitie na aktivity politických strán a hnutí.
Storno podmienky
Objednávateľ má právo zrušiť objednané služby písomne s uvedením: mena objednávateľa, kontaktných údajov, termínu a času akcie a dôvodu zrušenia akcie. Je potrebné ho zaslať čo najskôr písomne e-mailom, faxom alebo poštou. Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia písomného zrušenia akcie.
Výška storno poplatku v prípade zrušenia akcie :
- 10 a viac dní pred uskutočnením akcie - bez poplatku
- 9 - 3 dní pred uskutočnením akcie - 25 % z ceny za objednané služby
- 2 - 1 deň pred uskutočnením akcie - 50 % z ceny za objednané služby
- do 24 hodín pred uskutočnením akcie - 100 % z ceny za objednané služby
- nekonanie akcie bez uskutočneného storna - 100 % z ceny za objednané služby